fbpx

Rodzinka Majewskich

AHOJ! Przygodo tworzy rodzinka z Wrocławia, która kocha podróżować, odkrywać nowe miejsca i spędzać aktywnie czas na świeżym powietrzu. W składzie: Aga, Mario, Miki, Iti i Arianka przemierzamy górskie szlaki, schodzimy do podziemi, odwiedzamy muzea, wystawy oraz najpiękniejsze zamki i pałace. Szalejemy w parkach rozrywki, jeździmy na quadach, pływamy kajakami, pontonami i zdobywamy szczyty do Korony Gór Polski. Po co? Żeby przeżyć i doświadczyć jak najwięcej. By pokazać dzieciakom, że życie jest po to, by czerpać z niego garściami!

Nie spotkasz nas wypoczywających cichutko na kocu w parku. Będziemy tą rodziną, którą słychać z daleka! Jesteśmy pełni energii, radości i żądni wrażeń. Promujemy atrakcje dla dzieci i miejsca przyjazne rodzinom. Kochamy Wrocław całym sercem i to właśnie Dolny Śląsk i okolice są głównym celem naszych wyjazdów.

📚 Razem stworzyliśmy PASZPORT MŁODEGO ODKRYWCY, czyli przewodnik turystyczny dla dzieci oraz gotowy plan na zwiedzanie: Dolnego Śląska, Wrocławia, Opolszczyzny i Nysy.

IGNAŚ (Iti) ma energii za kilkoro dzieci! Wszędzie go pełno! Chodzi po drzewach jak małpka, przeskakuje przez ogrodzenia, wszelkie upadki nie robią na nim żadnego wrażenia. Jest prawdziwym wojownikiem i nigdy się nie poddaje. Jest też niesamowicie kreatywny: z rolek papieru zrobi lornetkę, z patyczków i kolorowego papieru lody na patyku. To dziecko, które nigdy nie milknie i za którym trzeba cały czas podążać wzrokiem, bo jego pomysły wprawiają jednocześnie w zachwyt i wywołują zawał serca!

MIKOŁAJ (Miko) od maluszka jest bystrzakiem! Uwielbia konstruować, budować bazy i tworzyć plany bitew. Jest mistrzem w składaniu puzzli, uwielbia gry planszowe, PlayStation i Pokemony. Jest bardzo rodzinny, troskliwy, uczuciowy, odpowiedzialny i ambitny. Bez dwóch zdań charakter ma po tatusiu. 🙂 O dziwo w szkole jest duszą towarzystwa, tańczy, śpiewa, dużo się śmieje i unika konfliktów. Mocno mnie to zaskoczyło, ale jeszcze bardziej ucieszyło! 🙂

Cóż … Mają energię – bardzo dużo energii. Nie usiądą na pięć minut, a my staramy się za nimi nadążyć. Dlatego zaczęliśmy podróżować, odkrywać nowe miejsca, a przede wszystkim spędzać razem czas. Chcemy, żeby poznali ten cudowny świat.

AGNIESZKA to optymistka w różowych okularach na nosie. Podobnie jak Ignaś nie usiedzi w jednym miejscu, ciągnie ją do ludzi i podróżowania. Śpiewa, maluje, projektuje, tworzy… czego to ona nie wymyśli! To taka cygańska dusza z sercem na dłoni! Kocha ludzi, ich towarzystwo, zgiełk miasta, szum i tłumy! Gdy ma do ogarnięcia kilka tematów naraz czuje, że żyje! Rutyna i przewidywalność to, to co ją najbardziej męczy. Kocha nowe wyzwania i cieszy się każdą rzeczą jak dziecko! To ona organizuje nasze wyjazdy, prowadzi bloga AHOJ, zajmuje się pisaniem treści na social media, odpisywaniem na komentarze, wiadomości i wszelkimi współpracami.

MARIUSZ jest grafikiem ilustratorem, fotografem portretowym i ślubnym. Uwielbia rysować, ćwiczyć, jeździć na deskorolce, snowboardzie i czytać książki. To mistrz samorozwoju, na naszym profilu odpowiedzialny za grafiki, zdjęcia i rolki. Na Playstation1 ukończył grę Metal Gear Solid szesnaście razy i zdobył wszystkie złote puchary w Gran Turismo. Jest typem faceta, który jak już się za coś weźmie, to musi to robić najlepiej! Chciał narysować sylwetkę człowieka, to przewertował całą książkę do anatomii i miałam w domu teczkę ludzkich kości narysowanych ołówkiem… Tworzył projekty w kolorze, to chciał sprowadzać kredki z Ameryki!!! Jego pomysły nie mają końca… To najbardziej kreatywna dusza jaką znam! Jest wspaniałym ojcem, który poświęca ogrom pracy i czasu na każdą spędzoną z chłopcami chwilę. Jest jak wygrana na loterii i szczęśliwy los. Moim uzupełnieniem i wsparciem. Najlepszym przyjacielem, który dodaje skrzydeł i mocy, gdy opadam z sił.

Razem zawojujemy świat, bo tyko z takimi wariatami jak Oni mogę przenosić góry i zdobyć niejeden szczyt!

Z SUKCESEM PROWADZIMY 2 FIRMY:

Wydawnictwo AHOJ! Przygodo, które na swoim koncie ma bestselerowe turystyczne przewodniki dla dzieci PASZPORTY MŁODEGO ODKRYWCY i gry terenowe.

📗 AHOJ! DOLNY ŚLĄSK – kliknij tutaj!

📙 AHOJ OPOLSKIE – kliknij tutaj!

📕 AHOJ WROCŁAW – kliknij tutaj!

Art Nuve zajmującą się fotografia biznesową i eventową – www.artnuve.pl

Rodzinna przygoda z CEWE

Kilka lat temu wygrałam konkurs na najlepszą fotoksiążkę roku „PAMIĘTNIK – Moje 9 miesięcy z brzuszkiem”. Tak się złożyło, że od pewnego czasu można nas zobaczyć w reklamach telewizyjnych, kampaniach internetowych i banerach w całym kraju. Nasza przygoda z Cewe trwa już 4 lata!

Udział w Talent Show? Pewnie!

Rok 2011 był bardzooo ciekawy! Dostałam się do programu „Bitwa Na Głosy”, na 2 miesiące przeprowadziliśmy się do Milówki by razem z Golec uOrkiestra przygotować telewizyjne show! To był niesamowity czas! Poznaliśmy mnóstwo ludzi, uczestniczyliśmy w licznych warsztatach, udzielaliśmy wywiadów i kręciliśmy teledyski. Świetnie się bawiliśmy, ale przede wszystkim nauczyliśmy się jednej bardzo ważnej rzeczy: na sukces pracuje CAŁA DRUŻYNA!