fbpx

PENSJONAT KARKONOSKI SPA

Agnieszka Majewska
Agnieszka Majewska 5 Min Czytania

Rodzinny pensjonat położony w samym sercu Karkonoszy, na wysokości 810 m n.p.m.

AHOJ! 📗 Tworząc kolejną edycję Paszportu Młodego Odkrywcy, każdy weekend spędzamy w górach. Dzięki życzliwym ludziom oferującym nam gościnę możemy dodatkowo odwiedzić przyjazne rodzinom obiekty hotelowe, pensjonaty i apartamenty, dzięki którym stworzymy bazę takich miejsc. Jednym z nich jest Pensjonat Karkonoski SPA. Świetnie położony, blisko świątyni Wang i szlaków prowadzących do Samotni, na Olbrzymy i Słonecznik. Spędziliśmy tam cudowny rodzinny czas i jak zawsze sporo się działo, tylko że tym razem dzieci wcale nie chciały wychodzić z hotelu…bo po co? Jak jest tak fajnie na miejscu. 😊

fot. Karkonoski SPA

ATRAKCJE DLA RODZIN Z DZIEĆMI:
🧸 Sala zabaw z klockami, książeczkami, zabawkami i Xboxem
📺 Wieczorne bajki wyświetlane na dużym ekranie
🍪 Warsztaty dla najmłodszych np. chłopcy upiekli i przyozdobili ciasteczka
🥤 Bufet dla gości dostępny codziennie od 8:00-21:00 z kawą, herbatą, sokami i ciastem
☕️ Regionalna kawa prosto z Karpacza — Kawa Laboranta
🥞 Śniadania w cenie pobytu oraz możliwość dokupienia obiadokolacji
🪀 W restauracji znajdziecie również zabawki dla dzieci, książki nie tylko dla najmłodszych, szachy i kominek, przy którym wieczorem miło było usiąść
🎱 Bilard
🧴 Strefa SPA i Wellness z łaźnią, sauną i jacuzzi. W ofercie są też masaże i zabiegi dodatkowo płatne
🛝 Plac zabaw
🏀 Miejsce do grania w kosza
🏓 Stół do ping-ponga
🔥 Miejsce na ognisko i grilla💧 W sezonie basen
🎫 30% zniżki na bilety dla dorosłych i wejście gratis dla dzieci (do 16 roku życia) do: Multimedialnego Muzeum Karkonoszy, Świata Kolejek oraz skoczni narciarskiej Orlinek
👶 Wypożyczalnia wózków górskich i nosideł dla dzieci oraz bezpłatne korzystanie z hotelowych sanek i jabłuszek

fot. Karkonoski SPA

Dotarliśmy na miejsce w piątek wieczorem, w deszczu i chłodzie, głodni i zmęczeni. Nic nie zapowiadało, że ten wieczór da się uratować. A tak naprawdę zaraz po wyjściu z auta dzieci zafascynowały automatycznie otwierające się, pięknie zdobione drzwi i drewniana figura Ducha Gór. Śmialiśmy się, że to właśnie Liczyrzepa za sprawą swoich nadludzkich sił wita AHOJ w Karpaczu. Chłopcy pobiegli do sali zabaw pełnej gier planszowych, zabawek i książeczek, w której o godzinie 19:00 miała być wyświetlana na dużym ekranie bajka i przez kolejne dni spędzali tam najwięcej czasu, nie tylko bawiąc się, ale także grając na Xboxie, którego w domu nie mają. Toczyli rozgrywki w bilarda, ping-ponga i pluskali się w jacuzzi.

Do Karkonoski Spa przyjechaliśmy z Arią, nasze pokoje nie miały wykładziny właśnie ze względu na czworonoga, co jest zrozumiałe. Łóżka były wygodne, pokoje przestronne, a wisienką na torcie okazał się przepiękny taras, na którym można było siedzieć godzinami. Po rozpakowaniu bagaży zeszliśmy na obiadokolacje i aż mi oczy zabłyszczały! Napiłam się kawy! Ale nie takiej zwykłej, tylko lokalnej, stąd z Karkonoszy — kawy Laboranta. Jak ja lubię takie kulinarne perełki. 🙂 Podobnie było na śniadaniu: lokalne sery, domowa kuchnia, ciasto i chleb na naturalnym zakwasie. Ba! Nawet nasi chłopcy upiekli ciasteczka dla gości hotelowych, biorąc udział w warsztatach kulinarnych. Bufet otwarty od 8:00-21:00 bardzo ułatwiał nam pobyt. Chłopcy chętnie korzystali zarówno z soków, jak i gorącej czekolady.

⭐️ Dodatkową atrakcją, której się nie spodziewaliśmy, były bilety do atrakcji położonych blisko obiektu: Multimedialnego Muzeum Karkonoszy, Świata Kolejek i skoczni narciarskiej Orlinek. Wyobraźcie sobie, że pełnoletni goście hotelowi otrzymują 30% zniżki na bilety, a dzieci do 16 roku życia wchodzą za darmo! To świetna promocja, z której warto skorzystać. Zobaczcie sami!

Naprawdę w łatwy i przyjemny sposób można odczarować listopada. Trzeba tylko zacząć działać i spełniać marzenia. Polecamy Pensjonat Karkonoski SPA nie tylko na rodziny wyjazd, ale również na randkę we dwoje lub kobiecy wypad. Bardzo przyjmie miejsce, które już od progu wita nas przyjemną atmosferą.

Więcej informacji na temat atrakcji Multimedialne Muzeum Karkonoszy – KLIKNIJ TUTAJ, Świat Kolejek – KLIKNIJ TUTAJ i skocznia narciarska Orlinek – KLIKNIJ TUTAJ

Multimedialne Muzeum Karkonoszy

📧 pensjonat@karkonoski.com

Jeśli spodobał Ci się Nasz wpis UDOSTĘPNIJ GO PROSZĘ,
klikając w poniższy baner Facebooka lub Instagrama. 👇

🔹 Polub naszą strone na FACEBOOKU.
🔸 Zajrzyj na Nasz INSTAGRAM.
🔹 Obejrzyj więcej filmów na Naszym kanale YOU TUBE.