fbpx

Agnieszka Majewska
Agnieszka Majewska 4 Min Czytania
Karpatka, Karpacz 2022

⭐️ Świetne położenie, blisko stoków, górek saneczkowych i szlaków.

AHOJ! Pierwszy weekend grudnia wybraliśmy się z dzieciakami do Karpacza. Plan był prosty. Napadało dużo śniegu, więc chcieliśmy się nim nacieszyć, pojeździć na sankach i podziwiać Karkonosze w zimowej odsłonie. Niestety pogoda spłatała nam figla i przez cały weekend górską miejscowość spowiła gęsta mgła. Wyciągi nie działały, górki saneczkowe również. Szkoda, bo od naszego Apartamentu SUN&SNOW Karpatia na ulicy Myśliwskiej to zaledwie rzut beretem. Radości byłoby co niemiara!

🏔️ Po dojechaniu na miejsce okazało się, że nasz apartament leży na zboczu Karpatki — punktu widokowego na niewielkim wzniesieniu w samym centrum Karpacza. Do 🔴 czerwonego szlaku dzieliło nas dosłownie 5 minut, a wejście na sam szczyt zajęło nam maksymalnie 15 minut. Mariusz był tam z Arią każdego ranka i zachwycał się bajecznymi krajobrazami.

Więcej na temat KARPATKI kliknij tutaj!

👉 Kolejnym pomysłem na spędzenie aktywnie dnia było wejście na Grabowiec. Na tym niedużym wzniesieniu, położona jest Kaplica świętej Anny i źródełko o uzdrawiającej mocy. Ponoć nad górą niegdyś latały czarownice, a tuż obok znajduje się czakram mocy.

🔴 Wędrówkę rozpoczęliśmy naprzeciwko apartamentów, gdzie początek ma czerwony szlak. Poprowadził nas wzdłuż potoku do lasu, który skąpany we mgle miał w sobie coś magicznego. Chłopcy rozbijali kałuże, dzielnie ciągnęli sanki i po niecałych 2 h wędrówki dotarliśmy pod kapliczkę. Musicie jednak wiedzieć, że połowa tej drogi to przystanki na budowanie pułapek ze śniegu, rzucanie się śnieżkami itp.itd.

Więcej na temat Kaplicy św. Anny na GRABOWCU kliknij tutaj!

🏡 Tak jak wcześniej wspominałam, pogoda nas nie rozpieszczała i nawet nasz elegancki apartament (Myśliwska 5C/16 3 pokojowy, do 6 osób) nie odczarował tej aury, choć przyznam, że właśnie tam pierwszy raz poczułam magię świąt. Zapaliliśmy świece, słuchaliśmy nastrojowej muzyki i tańczyliśmy zarówno wieczorem jak i nad ranem. Chłopcy przepadli na punkcie antresoli. Na wejściu zaznaczyli, że to będzie ich baza i nikt do niej nie ma wstępu. Nie protestowaliśmy i każdy cieszył się z chwil tylko dla siebie.

👌 Apartament jest świetnie wyposażony, znajdziesz tam niezbędne naczynia, garnki, zabawki i książeczki dla dzieci, ale także dla dorosłych. 👉 Dla gości apartamentu są również zniżki do restauracji i atrakcji turystycznych. Skorzystaliśmy z nich oczywiście i wybraliśmy się na kolację do Dworu Liczyrzepy, dzięki temu skosztowaliśmy lokalnych potraw, a nasz rachunek został pomniejszony o 10%. Powiem Wam szczerze, że tak nam przypadł do gustu ten nocleg, że chętnie byśmy tam zamieszkali na dłużej.😄 Piękny widok, przestronne wnętrze, bardzo wygodne i świetnie położone mieszkanie. Czego chcieć więcej?!

Więcej na temat naszego apartamentu KARPATIA / ul. Myśliwska 5c/16 kliknij tutaj!

📷 Fotki apartamentów Sun&Snow KARPATIA na ul. Myśliwskiej w Karpaczu w letniej odsłonie 👇🏻

👦🏼 Wiecie, jednak, że nie tylko samymi wycieczkami i wędrówkami na szlaku człowiek żyje. Postanowiliśmy także odwiedzić atrakcje typowo dziecięce. Nie obiecywaliśmy sobie po nich zbyt wiele, a spędziliśmy tam wspaniale czas i z czystym sumieniem możemy Wam je polecić. 👾 Mowa o Muzeum Lego i Muzeum Konsol i Gier Video. Obie atrakcje znajdują się w tym samym budynku, należą do jednego właściciela, więc można kupić, bardzo korzystny 🎟️ bilet łączony. Jak mielibyśmy wybierać to bardziej podobało nam się w Muzeum LEGO to takie MUST SEE w Karpaczu. Genialne! Ale fani gier komputerowych na pewno będą zachwyceni również tym drugim miejscem.

Więcej na temat MUZEUM LEGO kliknij tutaj!
Więcej na temat MUZEUM KONSOL I GIER KOMPUTEROWYCH kliknij tutaj!

Jeśli spodobał Ci się Nasz wpis UDOSTĘPNIJ GO PROSZĘ,
klikając w poniższy baner Facebooka lub Instagrama. 👇

🔹 Polub naszą strone na FACEBOOKU.
🔸 Zajrzyj na Nasz INSTAGRAM.
🔹 Obejrzyj więcej filmów na Naszym kanale YOU TUBE.